„Segítség, édességfüggő vagyok!”

Folyton édességre éhezel, s nem tudod, mit tehetnél ez ellen? Vagy ez egyáltalán probléma? – merülhet fel a kérdés. Sajnos igen, mivel mint minden addikció, a cukorfüggőség is komoly egészségügyi következményekkel járhat.

Biztos hallottál már a cukorfüggőségről, ami a súlygyarapodás és cukorbetegség mellett számos más, komoly egészségügyi problémával járhat. Ha te is érintett vagy a témában, akkor itt van néhány tipp, amivel enyhíteni tudod majd a sóvárgást:

  1. Igyál több vizet – ez nyáron amúgy is evidens, hiszen a nagy forróságban ajánlott a napi 2-2,5 liter víz elfogyasztása. A megfelelően időzített ivással amúgy a szervezetedet is „becsaphatod”. Hogyan? Naponta legalább nyolcszor fogyassz kisebb, megközelítőleg 3 deciliteres adagokban vizet.
  2. Tereld el a gondolataid – úgy ennél valami édeset? Kezdj el barkácsolni, edzeni, rajzolgatni, vagy tedd be a kedvenc zenédet vagy filmedet, és élvezd a pillanatot! Ne várj csodát az első alkalommal, hiszen a szervezetednek idő kell, amíg átszokik az új örömforrásokra.
  3. Ha nagyon hiányoznak az édes ízek, akkor is van megoldás, hiszen a Dukan® zabkorpa szeletei és kekszei tökéletes megoldást nyújtanak: isteniek, mindemellett pedig egészségesek is!